FANDOM

Witam was wszystkich bardzo serdecznie w czwartej odsłonie Nowości ze świata Miraculous! Tym razem przedstawię wam cały pakiet spoilerów na podróż po trzecim sezonie, zaprezentowanych w ostatnim czasie. Zapraszam do przeczytania!

Zaczynając wpierw od najstarszych spoilerów, czyli od przedstawienia „nowych bohaterów” (w sumie jako tako tylko Luka jest w 100% nowy, jeśli chodzi o zostanie kolejnym superbohaterem). Najciekawsze według mnie było pokazanie jak wyglądają efekty fuzji miraculi (biedronki + smoka, szczura + lisa i kota + węża). Ciekawi mnie, nie wiem jak was, jak będzie wyglądać przede wszystkim transformacja i sposób używania mocy związanych z poszczególnymi miraculami. Czy będą działać niezależnie od siebie, czy powstanie może jakaś osobna super-moc, a może to i to? Z pewnością będę bardzo wyczekiwać na właściwy odcinek, który będzie takie fuzje przedstawiał. Jeśli chodzi o fuzję miraculi biedronki i smoka, to zastanawia mnie, czy Marinette w końcu pokaże może coś więcej w kontekście umiejętności posługiwania się bronią białą (w tym przypadku mieczem). Już coś tam było pokazane w odcinku Riposta, ale to było dość mało.

Kolejna nowość to już szeroko poruszany przez fanów pomysł (głównie w fan-ficach), a mianowicie zamiana kwami/miraculi przez Marinette i Adriena. Tak szczerze, bardziej podoba mi się strój Adriena niż Marinette po tej zamianie, ale nie uważam jednak, że Mari jako Kot wygląda zupełnie źle, jej wygląd ma swój urok, ale wolę ten Adriena. Jednak bardziej od ich wyglądu intryguje mnie w jaki sposób dojdzie do zamiany kwami. Póki co nie znają swoich tożsamości, chyba że może twórcy przewidzieli taką zamianę na finał sezonu i zamiana zdarzy się po ujawnieniu tożsamości? Jest też taka opcja, że twórcy przyszykowali dla nas jeszcze kompletnie coś innego, z nimi to nigdy nie wiadomo. Mam nadzieję, że nie będzie się to w żadnym przypadku opierać na sławnej już ślepocie dwójki naszych głównym bohaterów, bo ile można. Ogólnie najzabawniejszym faktem związanym z tym spoilerem jest to, że Marinette jako Kot nazywa się Lady Noir, tak jak fanowska nazwa shipu pomiędzy Biedronką a Czarnym Kotem. Jak myślicie — było to zamierzone?

No i porzucając na chwilę temat Mari i Adriena, może teraz nieco o Luce jako superbohaterze i Mistrzu Fu w stroju superbohatera. Mam wrażenie, że miraculum węża u Luki nie jest przypadkowe (że akurat to, a nie inne). Myślę, że nawiązuje ono zarówno do jego charakteru, ale jest jeszcze jedna ważna rzecz: czy zwróciliście uwagę na wygląd broni jaką trzyma Luka w ręce? Jest to lira — może jest to powiązane z jego zamiłowaniem do muzyki? Jeśli tak, to jest to bardzo ciekawe nawiązanie.

Jedna z najważniejszych informacji, która została przekazana fanom przez Jeremy’ego Zaga jest ta, że odcinek z ujawnieniem tożsamości przez Marinette i Adriena (między sobą) został już napisany. Jest to o tyle ważna wiadomość, że podobna informacja była podawana przy okazji premiery sezonu 2. Czy oznaczałoby to, że ujawnienie tożsamości stałoby się w sezonie 3? Jest to prawdopodobne, szczególnie że sezon 2 i sezon 3 były pisane w podobnym czasie (równolegle). Osobiście mam nadzieję, że moja teoria jest słuszna, bo jednak jest to scena, na którą bardzo wyczekuję i, jak myślę, większość fandomu.

Przechodząc już do mniejszych nowości, to jakiś czas temu mogliśmy zobaczyć zdjęcie z jednego odcinka, a dokładnie z Animaestro, na którym możemy zobaczyć Marinette w stroju kelnerki. W tym wydaniu nie ma włosów związanych w dwa kucyki, a w koka. Ciekawi mnie co to właściwie za wydarzenie się odbywa w tym odcinku, że Marinette jest tak ubrana. Cóż, dowiemy się o tym wkrótce.

Jeszcze zanim zakończę temat spoilerów, te mniejsze chciałabym wam rozpisać za pomocą listy, żeby je jakoś ładnie uporządkować:

  • W nadchodzących odcinkach (nie jest doprecyzowanego, którego sezonu) dowiemy się więcej na temat rodziny Marinette;
  • Władca Ciem zdobędzie moc, by móc zaakumować obiekty;
  • Mistrz Fu przekaże komuś innemu szkatułę z miraculami;
  • Więcej wyjaśnień dotyczących motywu zachowań Chloé;
  • Zobaczymy Marinette w rozpuszczonych włosach i sukience.

Teraz trochę o premierach kolejnych odcinków sezonu 3. W tej liście pominę premiery odcinków Chameleon i Weredad/Papa Garou, bo odcinki te już miały premierę światową. Wszystkie odcinki będą emitowane na kanadyjskim kanale Family Channel o godzinie 17:00 czasu wschodniego (ET), czyli o 23:00 czasu polskiego. Lista prezentuje się w sposób następujący:

  • 8 lutego: Chris Master
  • 12 lutego: Backwarder
  • 14 lutego: Stormy Weather 2
  • 19 lutego: Animaestro
  • 21 lutego: Bakerix
  • 26 lutego: Onichan
  • 28 lutego: Silencer

Miejmy tylko nadzieję, że nie będzie takiej samej sytuacji jak w sezonie 2 i odcinki nie zostaną przełożone, tylko wyemitowane zgodnie z planem.

Na zakończenie, póki co dalej nic nie wiadomo na temat premiery finału sezonu 2 w Polsce, szczególnie że w dalszym ciągu dubbing nie został do tych dwóch ostatnich odcinków nagrany. Osoby, które czekają na polski dubbing powinny w takim przypadku uzbroić się w cierpliwość.

Dziękuję wam za tę wspólną podróż po morzu spoilerów sezonu 3. Mam nadzieję, że okazały się dla was ciekawe i satysfakcjonujące. Standardowo żegnam się z wami słowami: do następnego artykułu!