FANDOM

Rocznicowy wywiad przeprowadziłam z Sarkastyczną Kotką, znaną lepiej na Discordzie jako Skleroza. Serdecznie zapraszam do czytania!

A więc zaczynamy nasz wywiad! Czy na początek mogłabyś opowiedzieć nam coś o sobie?

Więc tak, jestem sklerotycznym adminem Discorda (na wiki przypadkowo byłam modem z kilka razy i raz nieprzypadkowo), co zazwyczaj poleruje banhammer.

Jak odkryłaś Miraculum?

To był czas wakacji i bawiłam się z moją wtedy dwuletnią siostrą cioteczną. W tle leciał Disney i usłyszałam kawałek piosenki z Kubą Jurzykiem, a ponieważ uwielbiałam (i nadal uwielbiam) Accantus, od razu wzięłam telefon i zaczęłam szukać na youtube piosenki… Ta mnie popchnęła do oglądania serialu.

A co sprawiło, że odkryłaś Wikię, aktualnie Fandom?

Pierwszy raz odkryłam Fandom, kiedy patrzyłam na fan-arty z Steven Universe i kliknęłam na link. Tak oto odkryłam istnienie Fandomu. A tą wikię znalazłam przez wyszukiwanie fandomów wszystkiego, co oglądałam.

Jakie to uczucie mieć kilka razy na wiki dwuminutowego moderatora czatu? :D

W skrócie dam ci moje reakcje:
Pierwszy raz: W ogóle nie zauważyłam, aż pewna adminka nie powiedziała
Drugi raz i kilka po nim: „Czas na zostanie dyktatorem”
Na koniec życia chatu: „Heh i znowu mi przypadkowo dała”

Ciekawe... A wracając do kwestii uprawnień, kiedyś obwołano Cię na wiki strażniczką gier i zabaw, teraz jesteś przede wszystkim adminem na Discordzie. Z czym wiąże się ta rola?

Przede wszystkim z pilnowaniem ludzi i wyjaśnianiem sytuacji, czyli wtrącaniem się w dyskusje. Dodatkowo od czasu do czasu próbuje ożywić ludzi i ogólnie planuje dość duży projekt, jedynie czekam na kilka ważnych grafik.

Czy poza tym dużym projektem masz jakieś konkretne pomysły na przyszłość na wiki i Discordzie?

Przede wszystkim myślę o lepszej organizacji kanałów, aktualizacji jednego bota i na reanimacji mojego pomysłu, czyli Superbohatera Lata.

Och, Superbohater Lata... Pomysł genialny, ale realizacja coś nie wyszła. W sumie to przywodzi wspomnienia. A jak już przy wspomnieniach jesteśmy, masz jakieś ciekawe wspomnienia z wiki czy Discorda, którymi chciałabyś się z nami podzielić?

Cóż, mam wiele wspomnień od których dostaję poważnego zawstydzenia, ale przede wszystkim chciałabym napisać, że uwielbiam dyskusje z użytkownikami. Pamiętam, jak kiedyś w zaokrągleniu dawałam mniej więcej obszar, jaki ludzie zajmują… Ale najlepszym wspomnieniem jest ślub tutaj na Discordzie.

Hehe, może więcej ślubów będzie ( ͡° ͜ʖ ͡°). A teraz pytanie dotyczące serialu: czy uważasz, że Miraculum idzie w dobrym kierunku?

Powiem szczerze, że jednocześnie myślę tak i nie. Podoba mi się wprowadzanie nowych wątków i postaci, ale i tak odczuwam ból za każdym razem, jak widzę ilość postaci, co używała miraculum. Brakuje mi różnorodności w ilości postaci, mimo że twórcy mieli wiele szans. Na przykład w Reflekcie, kiedy była scena robienia zdjęcia/pokazanie zdjęcia jakiejś klasy w szkole naszych protagonistów, dostaliśmy praktycznie te same postaci z małą różnicą typu włosy lub kolor ubrania. Mogli dać bardziej różnorodne projekty postaci i powoli je wprowadzać. Dodatkowo wkurza mnie brak poważniejszych wątków i logika Mira momentami… Mam małą nadzieję na reboot w stylu Full Metal Alchemist Brotherhood lub Thundercats, ale prędzej doczekam się trojaczków i największej kolekcji książek niż tego. Ale wracając do pozytywów, lubię wprowadzenie Kagami i Luki do życia uczuciowego naszych bohaterów i momenty z Czarnym Kotem, kiedy widzimy jego bardziej dojrzałą stronę i jego uczucia.

Tak, Miraculum ma sporo wad... A tak na koniec, chciałabyś dodać coś od siebie? Może kogoś pozdrowić albo powiedzieć o czymś, o co zapomniałam zapytać wcześniej?

Chciałabym przypomnieć naszej reporterce o tym, żeby zorganizować pytania od użytkowników do administracji, czyli małe Q&A. A co do reszty, to tylko pozdrawiam jedną byłą osóbkę z administracji… Chociaż pewnie i tak tego nie zobaczy. No i przy okazji chciałabym wspomnieć, że jest graczem darmowego mmorpg Wakfu i szukam ludzi do gildii. Jeśli jesteś lubisz turowy system walk lub uwielbiasz zbierać materiały i tworzyć materiały, to śmiało wyślij wiadomość priv na Discordzie.

Ach, tak, Q&A... Zdradzę w sekrecie, że chciałam je robić na ten rocznicowy numer, ale jakoś tak wyszło, że nie zrobiłam. Zakładam, że Q&A powstanie, gdy skończę wywiady z administracją Discorda! <3

W każdym razie bardzo dziękuję za ten wywiad! Było mi bardzo miło ^^

I to już wszystko w tym numerze! Mam nadzieję, że wywiad się Wam podobał.

Do następnego!