FANDOM

Zapewne wszyscy znają te facebookowe obrazki, gdzie osoba na daną literę musi coś zrobić, prawda? Tak jak tutaj (PS Kto mi kupi Kinder Niespodziankę? :D). W każdym razie, czemu by nie zrobić czegoś podobnego, tylko że z Miraculous? Odszukajcie na poniższej liście pierwszą literę swojego nicku i koniecznie podzielcie się w komentarzu swoim zadaniem!

  1. M / B / K / L — Zrób wraz z przyjacielem maraton Miraculum. Napisz potem, ile czasu Wam to zajęło i jakie odcinki obejrzeliście.
  2. Ó / Z / N / A — Odnajdź Miraculum w jakiejś ciekawej wersji językowej (nie może być polska, angielska, francuska ani koreańska) i podziel się wrażeniami po obejrzeniu odcinka.
  3. P / F / Y / H — Ustaw sobie na zdjęciu profilowym Twoją ulubioną postać z Miraculum. Na dowód, że to zrobiłeś, prześlij w komentarzu screenshot Twojego profilu z tym avatarem.
  4. X / V / R / I — Napisz, jakie miraculum chciałbyś dostać i dlaczego.
  5. C / E / T / W — Znajdź w Miraculum jakieś nawiązanie do innej produkcji i napisz je w komentarzu.
  6. Ź / U / Ć / Ś — Narysuj jakąś postać z Miraculum, używając wyłącznie jednego koloru (nie może to być czarny ani szary). Możesz do tego wybrać np. kredkę czy cienkopis. Prześlij obrazek w komentarzu.
  7. O / S / J / Ł — Wymyśl scenkę, która mogłaby się wydarzyć w serialu, po czym napisz ją w komentarzu lub w blogu (wtedy w komentarzu podlinkuj bloga).
  8. D / Q / Ż / G — Wymyśl hasło reklamujące serial lub naszą wiki i napisz je w komentarzu.

Życzę powodzenia wszystkim, którzy zechcą się podjąć przypisanych im zadań! ^^