FANDOM

Cześć! Witam was wszystkich, którzy zdecydowali się na przeczytanie jubileuszowego wydania Nowości ze świata Miraculous! Tak jak rok temu jesteśmy już po tegorocznym panelu twórców na SDCC, gdzie zobaczyliśmy dwie duże nowości. Będzie też o tajemniczym odcinku, który prawdopodobnie swoją premierę będzie miał niedługo oraz o premierze drugiego sezonu Miraculous na polskim Netflixie! Zapraszam serdecznie do przeczytania.

Wpierw omówimy dwie znaczące nowości na panelu SDCC, czyli nowy odcinek w całości pokazany fanom przez twórców i instagramowe konta postaci z Miraculum. Rozpoczynając wpierw od odcinka, pokazany został ten pt. Ikari Gozen. Sama się nie spodziewałam, że pokazany zostanie cały odcinek, bo w zeszłym roku dostaliśmy tylko krótki fragment epizodu. Mimo wszystko, jest to bardzo miła niespodzianka ze strony twórców. Sam odcinek był bardzo ciekawy i technicznie stał na wysokim poziomie (świetna jakość animacji). Poznaliśmy w nim też bardziej Kagami, dowiadując się jak wygląda jej życie „prywatne” i relacja z mamą, która wobec swojej córki jest surowa i wymagająca. Przede wszystkim odcinek ten daje nową nadzieję na ocieplenie się stosunków między Kagami i Marinette. Szczerze, liczę na to, ponieważ nie ma sensu robić z tej dwójki wrogów. Innym ważnym aspektem tego epizodu jest zaprezentowanie mocy miraculum smoka. Według mnie sam pomysł na mechanikę działania tego miraculum jest oryginalny i najzwyczajniej w świecie spodobał mi się. A jak wy uważacie?

Kolejną nowością SDCC są prawdziwe, oficjalne konta na instagramie Marinette, Adriena, Alyi i Chloé, które można obserwować i oglądać ich posty. Twórcy zadbali o to, by fani mieli wrażenie interakcji z realnymi osobami, zaś same zdjęcia wstawiane na te konta są unikatowe i warte zobaczenia. Najważniejsze jest to, że konta są uaktualniane dość często, przez co dostajemy cały czas nową zawartość. Dla zainteresowanych wstawiam nazwy poszczególnych kont na instagramie:

  • @marinettedesigned (konto Marinette)
  • @alya.ladyblogger (konto Alyi)
  • @adrienagrestebrand (konto Adriena)
  • @theofficialchloebourgeois (konto Chloé)

Póki co reszta postaci nie ma swoich kont, więc tylko te są oficjalne.

Pora opuścić temat panelu SDCC i przejść do tajemniczego odcinka. Jakiś czas temu z konwersacji ze stacją Gloob można było wywnioskować dwie rzeczy — że planują maraton odcinków z sezonu 3 i to, że jednym z odcinków w maratonie ma być taki, który nie był wyemitowany nigdy wcześniej. Maraton zacznie się 8 sierpnia o 19:00 (czasu brazylijskiego) i będzie transmitowany na żywo przez samą stację na ich kanale na YouTubie. Jeśli liczba oglądających wyniesie 8,888 widzów, Gloob udostępni na swoim instagramie ankietę, gdzie fani będą mogli zadecydować, który odcinek z wcześniej nieemitowanych chcą obejrzeć. Wówczas wybrany odcinek będzie przez nich emitowany tego samego dnia o godz. 20:00 (czasu brazylijskiego). Dlatego zapiszcie tę datę i godzinę, i obejrzyjcie maraton z resztą fanów, by wszyscy mogli zadecydować i wybrać odcinek do zobaczenia!

Na zakończenie coś, czego sama nie mogłam się doczekać, czyli sezon 2 Miraculum na polskim Netflixie! Wszyscy ci, którzy posiadają wykupiony abonament,mogą obejrzeć calutki sezon 2 legalnie, wspierając dzięki temu twórców. Co prawda, fani polskiego dubbingu muszą zadowolić się innymi językami dubbingu z listy dostępnych (oczywiście dla każdego odcinka dostępne są napisy po polsku). Jednak w końcu Netflix udostępnił dubbing francuski w kombinacji z polskimi napisami, więc za to fani francuskiej wersji mogą poczuć się uradowani — szczególnie, że również dla sezonu 1 również udostępniono audio francuskie!

Tym pozytywnym akcentem żegnam się z wami i dziękuję za przeczytanie kolejnych nowości. Mam nadzieję, że wszyscy spotkamy się na maratonie sezonu 3 na kanale YT stacji Gloob.